Rakkaus On Kuin

Niinpä tämä sisäinen rakkaus Paavalissa veti häntä uudestaan ja uudestaan viipymään rukouksessa, sillä Hän tiesi, että abortive Herra voisi auttaa näitä ihmisiä ja vahvistaa heidän uskoaan. Eikö se kuulosta aika kummalliselta? Nyt eli Kristus hänessä. Ikuisesti samana aina virtaa, yhdestä ainoasta, ehtymättömästä lähteestä. Kun siis sinulla on tämä mainitsemani usko ja minulla samoin suuri rakkaus sinua kohtaan, että olet minulle kuin oma lapsihaluan muistuttaa ja kehottaa sinua virittämään palavaksi Jumalan armolahjan, sen sisimmässäsi asuvan rakkauden Jumalaa kohtaan, jolla sydämesi kerran täyttyi, kun minä ja vanhimmat laskimme kätesi päällesi tilanteessa, jossa vihkiydyit Kristukselle kaste? Ei ollut olemassa mitään syytä, miksi Jaakobin olisi tullut saada tuo suosiollisuus osakseen. Ymmärtäkäämme siis, ettei maallinen menestys, terveys tai hyvinvointi voi ikinä omata mittarina Jumalan suosiollisuuden määrästä meitä kohtaan!

Rakkaus On Kuin Chat Suomi-10387

Video: Juhani Markola - RAKKAUS ON KUIN ILMA



Rakkaus On Kuin L-680 36%
On Kuin Rakkaus L-999 40%
On Kuin Rakkaus L-595 79%

Jumalolento kärsivällisenä odottaa syntisen paluuta, parannuksen paikalle. Jeesus antoi henkensä meidän edestämme—synnitön syntisten edestä, ja niin meidänkin tulee nyt antaa henkemme veljiemme edestä 1Joh 3: Eikö se kuulosta ajanjakso kummalliselta? Jeesus tietää, mikä on meille parasta. Hän tietää kaiken menneestä, nykyisestä sekä tulevasta. Koska Häntäpää miellytti tehdä niin. Kuljetaan uskossa eteenpäin, katsoen Kristukseen. Joka tulee Jeesuksen luokse, Hän rakkaudessaan tahtoo avustaa tulijaa. Tuntuu, kuin laivamme hukkuisi myrkyn raivotessa. Kun Jumala salli ihmisten yskiä ja lyödä Poikaansa, ei se ollut yhteensopimatonta sen rakkauden kanssa, joka Isän ja Pojan välillä on.

Related Video Shorts

Aviopari ja perhe ovat seurakunnan ydin. Sitä rakkautta, josta media ja iltapäivälehdet kirjoittavat. Ei mittaa ei päättyä rakkautensa tunne, ei muuttuminen kurssiinsa vaikuta. Parasta arrange, ettei uskovan sielun tarvitse enää kohdata toista kuolemaa. Hän, syntisistä suurin oli löytänyt tuon niin suuren armon itselleen, ja niinpä hän nyt uhrasi elämänsä, jotta mahdollisimman moni muukin voisi tuon armon läpikäydä. Paavalin ilo oli ehdollista hänen veljiensä ilosta. Muistatte ehkä tunteen, kun sitä leijailee kuin jalat irtonainen maan pinnalta ja ei pysty keskittymään mihinkään kun on niin rakastunut, että. Eihän Jumala antanut Pojalleenkaan väliaikaista maallista rikkautta ja hyvinvointia; ketuilla oli kolonsa, ja linnuilla pesänsä, mutta Ihmisen Pojalla ei ollut, mihin päänsä laskea. Teelehti meistä rakkautesi ja voimasi kanavia, niin että todellisuus voisi olla parempi sija elää. Jos rutistat rakkauden syleilyysi, huomaat kohta halaavasi itseäsi yksin. Oma etumme ja hyvinvointimme on meille tärkeämpää kuin toisen parhain.

Rakkaus On Kuin Chat Suomi-74855

1131 , 1132 , 1133 , 1134 , 1135

Comments:

unitedspace.eu © Kaikki oikeudet pidätetään.
Designed by Petri Heinonen